TALLER D'EMPRENEDORIA TECNOLÒGICA PER A DONES

T'agrada el món de les Startups?
  • Promoure models femenins i líders empresarials innovadors en l'espectre de la innovació, la tecnologia i els negocis és més important que mai. La tecnologia està configurant cada cop més tots els aspectes de la nostra vida diària i és crucial que les dones tinguin la mateixa paraula en la configuració d'aquesta tecnologia.
  • Les empreses liderades per dones estan en augment, la participació de la dona en les Startups tecnològiques no és només una qüestió d'equitat, sinó una oportunitat d'utilitzar tot el potencial d'excel·lència a Europa pel desenvolupament econòmic i científic.
  • Si estudies a la UPC, fas un màster o estàs al darrer curs de grau i estàs interessada en el món de les Startups, inscriu-te ja al "Taller d'Emprenedoria Tecnològica per a Dones" omplint el següent formulari. Inscripció oberta fins al 10 de juny.

COMPETÈNCIES i TEMARI

• Entendre el procés d'emprenedoria a l'entorn tecnològic.
  • Entendre la realitat social i política de l'emprenedoria femenina vinculada a l'R+D+i.
  • Cultivar les competències transversals apoderament i lideratge femení.
  • Potenciar el treball cooperatiu amb orientació a un fi comú.
  • Adequar el projecte a les capacitats reals de la Startup.
  • Potenciar la capacitat d'anàlisis i el pensament lateral en la definició de noves estratègies.

OBJECTIUS

• L'objectiu del taller, dirigit a estudiants de màster i de darrer curs de grau de la UPC, és acompanyar a les participants en l'anàlisi d'una Startup tecnològica amb l'objectiu final de dissenyar un model de negoci viable i compatible amb l'estratègia de finançament europeu R+D+I. En aquest taller adreçat a dones emprenedores també es treballaran competències transversals com l'autoconfiança i el lideratge femení. Es tracta d'un programa inspirador i formatiu, on podràs conèixer el potencial d'un projecte Deep Tech real de la mà de l'emprenedor o emprenedora i de persones expertes en l'ecosistema innovador europeu.

METODOLOGIA

• La metodologia combina sessions presencials on es desenvoluparan conceptes i es respondran els dubtes sobre el procés d’emprenedoria femenina i els programes de finançament europeus associats.

ORGANITZACIÓ I PRE-INSCRIPCIÓ

• Es faran sessions presencials els dimarts i dijous de 15 a 18 hores a l'ETSEIB
  • El taller es durà a terme entre el 5 i el 21 de juliol (18 hores presencials).
  • Per tal de fer la inscripció al taller, ompliu el formulari següent. La data d'inscripció estarà oberta fins al 10 de juny.
  • Nombre de places: 25.
  • Es reconeixerà 1 ECTS a l’estudiantat de l’ETSEIB.