3r Dijous d'Orientació Professional: "Desplegament de la xarxa de recàrrega per Vehicles Elèctrics a Catalunya PIRVEC 2016-19"

Activitat anul·lada

19/03/2020 des de/d' 12:00"
Aula 28.8 (ETSEIB)

El 19 de març torna el Dijous d'Orientació Professional a càrrec de Miguel Ángel Escobar Marine, Responsable de Mobilitat Eficient de l'Institut Català d'Energia, Departament d'Empresa i Coneixement. A les 12 h a l'Aula 28.8

Una de les principals barreres per al desenvolupament de la mobilitat elèctrica és la disponibilitat d'infraestructura per recarregar els vehicles a les carreteres i ciutats. És per això, que en aquests inicis, les administracions han de crear un escenari que permeti als ciutadans optar per l'opció elèctrica com per qualsevol de les convencionals, fent el possible per a disminuir aquestes barreres. L'Institut Català d'Energia ha estat en els darrers anys impulsant una important xarxa de recàrrega a Catalunya i treballant perquè sigui més fàcil circular en vehicle elèctric a casa nostra.

• Ponent: Miguel Ángel Escobar Marine, Responsable de Mobilitat Eficient de l'Institut Català d'Energia, Departament d'Empresa i Coneixement.