Acte Acadèmic del curs 2021-2022 del Màster en Enginyeria Nuclear (MNE) i Màster Europeu en Energia Nuclear (EMINE)

Academic Ceremony of the year 2021-2022 for the Programmes Master in Nuclear Engineering (MNE) & European Master in Nuclear Energy (EMINE)

17/02/2022 des de/d' 17:00"
Aula Capella / Virtual
  • Dijous 17 de febrer de 2022 se celebrarà l'Acte d'inauguració del curs acadèmic 2021-2022 del Màster Universitari en Enginyeria Nuclear i del "European Master's in Nuclear Energy".
  • L'acte en format presencial serà a l'Aula Capella de l'ETSEIB i es retransmetrà en línia per YouTube.
  • La retransmissió en línia s'activarà el dia de l'acte / La retransmisión en línea se activará el día del acto / The online broadcast will be activated on the day of the event.

veure l'acte / ver el evento / view event

• Introduction by Director of the ETSEIB-UPC, Mr. Enric Fossas
  • Introduction by Programme Director of MNE-EMINE, Mr. Lluís Batet
  • Presentation by Director General Nuclear Generation of ENDESA, Mr. Gonzalo Carbó
  • ARGOS chair award for outstanding performance to a student of the programme, Mr.
  • EMINE Programme Graduation Ceremony, Mr. Lluís Batet
  • Presentation by CSN Commissioner, Mr. Javier Dies