Dones Atòmiques' 2021: Protecció radiològica en radiologia intervencionista. Projectes MEDIRAD i PODIUM

Després de l'èxit dels Seminaris de l'Energia 2020, l'Institut de Tècniques Energètiques organitza un nou cicle de Seminaris: 'Dones Atòmiques' 2021

07/05/2021 des de/d' 12:30"
Nom de contacte
Telèfon de contacte
(+34) 934010892
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

El divendres 7 de maig segueix el cicle de Seminaris 'Dones Atòmiques' 2021, amb la participació de Mercè Ginjaume Egido, de l'Institut de Tècniques Energètiques (INTE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que ens parlarà sobre Protecció radiològica.

• Seminaris Dones Atòmiques 2021
  • Títol: Protecció radiològica en radiologia intervencionista. Projectes MEDIRAD i PODIUM
  • Ponent: Mercè Ginjaume Egido. Institut de Tècniques Energètiques (INTE), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Sala: t.ly/NpyC