Treballar en economia social i solidària. 3r DOP del curs 2023-24

22/02/2024 de 12:00 a 14:00
Aula Capella

Activitat cancel·lada

• El dijous 22 de febrer a les 12 hores, a l'Aula Capella es farà una nova sessió dels Dijous d'Orientació Professional a l'ETSEIB. En aquesta ocasió UPC Alumni organitzarà una Taula rodona sobre Economia social i solidària. L'activitat està oberta a tot l'estudiantat de la UPC.

Taula rodona sobre Economia social

• Títol: “T’interessa treballar en l'economia social i solidària?
  • Descripció: En aquesta sessió, els ponents us donaran consells i recursos per treballar en empreses de l'àmbit de l'economia social i solidària.
  • Els participants de la taula rodona explicaran la seva experiència personal:
    - què els va dur a treballar en aquest àmbit?
    - quina és la feina que duen a terme en l'organització on treballen?
  • i ens explicaran:
    - els atractius que ofereix per a un enginyer/-a treballar en el món de l'economia social i solidària.
  • En acabar la sessió, tindreu l'oportunitat de formular preguntes als ponents.
  • Ponents:
    Clara Gómez Ametller. Directora General Adjunta. Abacus Cooperativa.
    Juli Boned. Tècnic de carreres professionals a UPC Alumni.
    Irene Garcia TerradesGerent tècnica i econòmica a Associació Irídia Centre per la Defensa dels Drets Humans
    Dolors Ferré Calvet. Tècnica de Promoció a la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya
    Andreu Tixis. Tècnic de Projectes Sud. Enginyeria Sense Fronteres
    Àlex Martínez. Professor i coordinador TAC al Vapor del Fil. Empieza x Educar
  • Activitat adreçada a tot l'estudiantat de la UPC
  • Idioma de l'activitat: CAT i CAST.
  • Envia les teves preguntes a