8a edició del concurs d'atracció de talent de la Societat Nuclear Espanyola (SNE) per l'estudiantat de grau

Presenta la teva candidatura abans del 22 d'abril, podràs comptar (si vols) amb un mentor entre els estudiants de màster o els doctorands d'enginyeria nuclear.
  • La Societat Nuclear Espanyola, a través de la Comissió d'Ocupació i Desenvolupament Professional, convoca la vuitena edició del Concurs d'Atracció de Talent per potenciar i premiar el Talent dels nostres joves. Per primera vegada, l'edició d'enguany s'enfoca a equips d'estudiants de grau universitari.
  • En aquesta edició, els equips hauran de desenvolupar una proposta viable de transició de la xarxa elèctrica espanyola, prenent com a punt de partida el mix actual, que permeti assolir un sistema 100% lliure d'emissions netes de gasos amb efecte d'hivernacle abans del 2050.
  • Aquesta proposta ha de ser viable des del punt de vista tecnològic, econòmic i científic. Els equips poden proposar, amb la justificació adequada, les combinacions de tecnologies de generació, transmissió i emmagatzematge, si escau, que considerin necessàries per assolir aquest objectiu.
  • Podran presentar la seva candidatura al Concurs aquells equips que estiguin formats per tres estudiants a qualsevol grau universitari en el camp de la ciència i la tecnologia
  • Les candidatures es podran presentar enviant un correu electrònic a becas@sne.es abans del 22 d'abril de 2024.
  • L'equip guanyador s'emportarà, a més del reconeixement d'aconseguir alçar-se amb la vuitena edició d'aquest concurs, una dotació econòmica de 900 euros, la invitació a la 50a reunió anual de la SNE, un diploma acreditatiu i la participació en el Programa de Mentoring 2024 de la Societat Nuclear Espanyola.
  • Consulta les bases per obtenir la informació completa sobre mecànica del concurs, calendari i el llistat complet de premis.

Els grups formats per estudiantat de l'ETSEIB podran comptar (si volen) amb un mentor entre els estudiants de màster o els doctorands d'enginyeria nuclear.