Adaptació dels Serveis d'Inclusió al COVID-19

Davant del confinament per al Covid-19 la UPC vol continuar afavorint la màxima inclusió de l'estudiantat UPC. Per tant, en aquesta situació actual hem reestructurat els serveis que oferim:
  • El servei d’assessorament psicològic: per a tot l’estudiantat UPC a partir d’ara i fins a nou avís es realitzarà via videoconferència. La informació la trobareu al web: https://inclusio.upc.edu/ca/ca/serveis/atencio-psicologica
  • El servei de subtitulació: per a l’estudiantat sord. Les classes virtuals són difícils de seguir per a l’estudiantat sords. Per això, us proposem subtitular els vídeos de les classes amb estudiants sords a través de l’empresa contractada per donar servei d'intèrpret de llengua de signes. Per tant, envieu el material audiovisual per subtitular a: joan.g@agilscomunicacio.com amb còpia a oficina.inclusio@upc.edu. Ens coordinarem amb ICE per coordinar aquesta acció.
  • Meetup d’inclusió: Per als estudiants amb TEA. s'ha acordat que els psicòlegs de l'Associació Asperger de Catalunya realitzaran les consultes via whatsapp per resoldre dubtes i facilitar la comunicació amb l’estudiantat que ja hi participa regularment.
  • Servei d’orientació laboral: Adreçat a tot l’estudiantat UPC. Aquest servei està actiu virtualment on es continuen atenen tasques de cerca de feina. Concretament, en sessions de curriculum, entrevista, orientació, linkedin. Els estudiants interessats es poden adreçar a juli.boned@upc.edu.
  • Per altra banda, us informem que davant dels possibles problemes que puguin tenir l'estudiantat amb NEE hem fet un reforç de l’equip d’inclusió de GIC amb un psicòleg i una pedagoga de l’equip d’UPC Alumni, que col·laboren amb les tasques d’inclusió per reforçar el servei en cas de necessitat. Contacte a: oficina.inclusio@upc.edu.
  • Estem treballant per si es pot oferir Mindfulness per videoconferència (Zoom), quan tinguem més informació us la farem arribar.
  • Correu per a l’estudiantat. Si us plau, feu arribar a l’estudiantat UPC a través dels canals que tingui el vostre centre la notícia adaptació dels serveis d’inclusió al Covid-19