BCN eMotorsport es preparà per la Formula Student 2022 amb una campanya de crowdfunding

Comença el compte enrere perquè el CAT14x competeixi en la Formula Student. Per aquest motiu BCN eMotorsport inicia, del 14 de juny al 23 de juliol, una campanya de CROWDFUNDING per recaptar diners per anar a les competicions d'aquest estiu.

La Formula Student és la competició d'enginyeria més prestigiosa del món. Definida com el bressol de la Fórmula 1, en aquesta competició estudiants d'enginyeria de tot el món dissenyen i construeixen un vehicle, estil Fórmula, i després participen en diferents esdeveniments. Actualment, hi ha dues categories a la competició: FS Combustion i FS Electric. A totes dues es contempla l'opció de competir en mode autònom.

CROWDFUNDING

BCN eMotorsport inicia, del 14 de juny al 23 de juliol, una campanya amb Apontoque, la plataforma especialitzada en Crowdfunding Esportiu, amb l'objectiu de recaptar diners per anar a les competicions d'aquest estiu.

Podeu informar-vos i contribuir en aquest enllaç:

El CAT14x, el vehicle del futur de la Formula Student

El CAT14x representa una nova evolució en l'equip, ja que és el primer prototip dissenyat amb l'objectiu de participar tant en esdeveniments manuals com autònoms. S'ha treballat perquè presenti una excel·lent fiabilitat, incorporant totes aquelles millores aconseguides amb els seus predecessors, com a exemple l'ús de quatre motors o el mateix sistema autònom. A més, el CAT14x té un sistema de tracció millorat, gràcies a un algorisme de Torque Vectoring més eficient que s'adapta als dos modes de conducció. A més, es continua millorant la frenada regenerativa per obtenir una reducció del pes de la bateria i, en conseqüència, del conjunt del cotxe.

La Formula Student 2022

Aquest any, BCN eMotorsport, participarà en 3 circuits de La Formula Student. Començarà la competició a finals de juliol al país del folklore europeu: República Txeca. Posteriorment, l'equip anirà al Circuit de Hockenheim, Alemanya i finalitzarà la seva participació en el circuit de Barcelona (Espanya).

Les dates de les diferents competicions són les següents:

• FORMULA STUDENT CZECH REPUBLIC (Autodrom Most, República Txeca): 18.07.2022 - 24.07.2022
  • FORMULA STUDENT GERMANY (Circuit de Hockenheim, Alemanya): 15.08.2022 - 21.08.2022
  • FORMULA STUDENT SPAIN (Circuit Parcmotor, Espanya): 29.08.2022 - 04.09.2022

I recordeu que si voleu formar part de BCN eMotorsport, les inscripcions per formar part l'equip estaran obertes fins al 24 de juny.