Acte de graduació

Per primer cop, en 2009, pels voltant del mes de maig es va celebrar un Acte de Fi de Carrera, un acte per acomiadar als estudiants que han completat els seus estudis a l'Escola.

La 157 promoció d'Enginyeria Industrial i la 14 promoció d'Enginyeria Química van celebrar el 16 de maig de 2014 l'Acte de Fi de Carrera, un acte organitzat pels estudiants amb la col•laboració de la Direcció de l'Escola.

Van assistir en aquest acte professorat i personal d'administració i serveis de l'Escola així com familiars que van voler acompanyar als estudiants en la seva celebració. L'acte va ser transmès pel canal UPCtv i l'Aula Capella estava a disposició de totes aquelles persones que ho volguessin.

En aquesta edició, els parlaments del professorat van estar a càrrec del Dr. Joaquim Agulló com a professor de la titulació d'Enginyeria Industrial (EI) i el Dr. Joaquim Casal com a professor de la titulació d'Enginyeria Química (EQ). Com a representants de l'estudiantat d'ambdues titulacions van parlar els Srs. Quim Fernández i Jesús López (titulació d'Enginyeria Industrial) i Maria Navarro i Guillem Terra (titulació Enginyeria Química).

La sotsdirectora d'Estudiantat i Projectes, Sra. Lluïsa Jordi, va donar la Benvinguda als assistents i va clausurar l'acte la sotsdirectora de Relacions Institucionals i Promoció, Sra. Carme Pretel, desitjant un bon futur i oferint el suport de l'ETSEIB al llarg de la seva carrera professional.