Acte d'Inauguració del curs Acadèmic 17/18

La Inauguració del curs acadèmic 2017-2018 va tenir lloc el dia 19 d'octubre de 2017

ai17_18_00a.png

Seguint el programa de l'Acte la benvinguda va estar a càrrec de la directora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, la Dra. Neus Cónsul.

ai17_18_01.png

En aquesta ocasió la presentació del facsímil, "Patrimoni ETSEIB 2017. Aparells telefònics de 1878, unes peces singulars" ha estat a càrrec del professor Antoni Roca Rosell que ha explicat com l'ETSEIB va esdevenir un dels primers escenaris on es provaren els primers telèfons que van arribar a Europa.

ai17_18_02.png

La Lliçó inaugural del curs acadèmic amb el títol "L'enginyer: el biaix d'un supervivent" ha estat a càrrec del Sr. Pau Planas, Enginyer Industrial i Director general de l'empresa Biokit.

ai17_18_03.png

ai17_18_05.png

La primera intervenció musical ha estat "Blue Monk" de Thelonious Monk, a càrrec del Sr. Albert de la Fuente.

ai17_18_imusic01.png

A continuació, la sotsdirectora cap d'estudis d'enginyeria industrial, Carme Pretel, ha presentat les "Mencions i lliuraments de premis" del curs anterior així com els reconeixements al personal de l'Escola amb 25 anys de servei i per jubilació.

ai17_18_06.png

Pere Taulé Flores
Marc Guillem Zamora Agustí

• Reconeixement al personal de l'Escola amb 25 anys de servei
  • Reconeixement al personal de l'Escola per la seva jubilació

La 2a peça musical ha estat "Blue Coffee" d'Albert de la Fuente interpretada per ell mateix.

ai17_18_imusic02.png

En acabar la intervenció musical, s'han realitzat dos parlaments. El primer a càrrec del Sr. Jordi Renom, President de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya.

ai17_18_07.png

El segon parlament ha estat a càrrec de la Dra. Neus Cónsul, Directora de l'ETSEIB.

ai17_18_08.png

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, el Dr. Enric Fossas, ha fet el darrer parlament en la cloenda de l'Acte d'Inauguració del curs Acadèmic 17/18 que ha finalitzat al voltant de les dues del migdia.

ai17_18_09.png

Fotografies: