3a Jornada de Docència a l’ETSEIB

El dijous 9 de febrer de 2023 es va celebrar a l'Aula Capella la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB, que en aquesta edició es dedicava a l'anàlisi dels factors que influeixen en l'absentisme.

L’objectiu de la jornada és analitzar els factors que influeixen en l'absentisme de l'estudiantat, la transició de l'etapa preuniversitària a universitària, així com conèixer activitats docents per millorar l'experiència educativa a l'ETSEIB.

La Jornada consta de 3 ponències, 2 blocs de contribucions del professorat i una taula rodona oberta al debat.

L'assistència a la Jornada està oberta al professorat, personal d'administració i serveis, i estudiantat.

Programa 3a. Jornada de Docència a l'ETSEIB.

9:00 - 9:10 Benvinguda i obertura de la sessió a càrrec del Director de l'ETSEIB, Enric Fossas

9:10 - 9:50 L'abisme entre el Batxillerat i l'ETSEIB

Elisabet Mas de les Valls i Assemblea d'estudiants ETSEIB, UPC.

9:50 - 10:30 Com aprèn l'alumnat? Propostes per a millorar la docència

Marina Elias, UB.

10:30 - 11:30 Contribucions professorat (I)

11:30 - 12:00 PAUSA CAFÈ

12:00 - 13:15 Contribucions professorat (II)

13:15 - 13:55 Eines d'intel·ligència artificial generativa: com treure'n el màxim benefici en el procés educatiu

Tetiana Klymchuk, Basetis.

13:55 - 14:25 Taula rodona: l'absentisme a l'ETSEIB

Bruno Domènech, Samuel Galcerán, Núria Pla, representant Aula Lliure, Representants Assemblea d'estudiants.

14:25 - 14:30 Cloenda de la Jornada

El comitè organitzador de la jornada està format per Jordi Bonada, Bruno Domènech, Amaia Lusa, Elisabet Mas de les Valls, Marta Peña, Rosa Rodríguez, Daniela Tost i l'Assemblea d'estudiants ETSEIB.