1a Jornada de Docència a l’ETSEIB

El dilluns 13 de juliol de 2015 es va celebrar a l'Aula Capella la 1a Jornada de Docència a l'ETSEIB, En aquesta jornada es pretén donar a conèixer activitats docents fetes a l'ETSEIB, tant en els Graus, com en els Màsters, per part del professorat de l'Escola.

Logo_1aJDE.png

En aquesta jornada es van presentar ponències relacionades amb la docència a la nostra Escola, tant en assignatures troncals com optatives (teoria, problemes o pràctiques) i, en particular, en els Treballs Fi de Grau i Fi de Màster. Els temes van estar relacionats amb:

• Innovació docent
  • Tècniques docents
  • Pràctiques
  • Projectes
  • Assoliment de competències
  • Programes docents
  • Eines informàtiques aplicades a la docència

Programa 1a. Jornada de Docència a l'ETSEIB.

9:15 Inauguració de la Jornada a càrrec de la Directora de l'ETSEIB, Dra. Neus Cónsul

9:30 - 10:30 SESSIÓ 1 | Comunicacions Orals

Moderador: Francisco Javier Giménez.

10:30 - 11:00 Coffee break

11:00 - 12:00 SESSIÓ 2 | Comunicacions Orals: Projecte I i Projecte II.

Moderador: Lluís Solano

12:00 - 12:30 SESSIÓ 3 | Sessió de pòsters

Moderadora: Lluïsa Jordi
La sessió va tenir lloc a la Sala d'Exposicions on es van poder veure objectes i pòsters resultat dels diferents projectes de les assignatures Projecte I i Projecte II.

foto_jde15_14.jpg

• Aprenentatge basat en projecte de les tècniques de detecció i tolerància a fallades basades en model.
    J. Blesa, V. Puig, R. Costa (Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial)
  • Una autèntica escola internacional d'enginyeria: EEIGM.
    A. Mateo (Departament de Ciència de Materials i Enginyeria Metal·lúrgica)
  • Treball voluntari competitiu per pujar nota en l'assignatura mètodes quantitatius de gestió.
    Alberto García Villoria, Rafael Pastor Moreno (Departament d'Organització d'Empreses).
  • Aplicaciones interactivas en la docencia de la automática.
    R. Costa (Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial), J.L. Guzmán i M. Berenguel (Universidad de Almería, UAL), S. Dormido (Universidad Nacional de Educación a Distancia, UNED).
foto_jde15_11.jpgfoto_jde15_13.jpg
foto_jde15_12.jpgfoto_jde15_15.jpg

12:30 - 13:45 SESSIÓ 4 | Comunicacions Orals

Moderador: Lluís Marco

13:45 Cloenda de la Jornada a càrrec de la Sotsdirectora de Relacions Institucionals i Promoció, Carme Pretel, i el Sotsdirector Cap d'Estudis de Grau, Javier Giménez.