Premis i beques a l'estudiantat destacat

L'Escola, en col·laboració amb diverses empreses i institucions, organitza un seguit de premis i ajuts per a l'alumnat destacat.

BEQUES, DISTINCIONS I AJUTS A L'ESTUDIANTAT DE GRAU

CAIXA D'ENGINYERS

Requisits: Opta a la beca l'estudiant que hagi finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol de 2019 a l'ETSEIB durant el curs 2018-19 i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.
Com optar: La selecció és automàtica i no implica petició.
Import de la beca: 1500€ en efectiu.

2 BEQUES ACCENTURE

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS del curs 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculin del Màster Universitari en Enginyeria Industrial, especialitat Organització Industrial de l'ETSEIB del curs 2019-20.
Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

2 BEQUES Càtedra SEAT

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) del curs 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculin del Màster Universitari en Enginyeria d'Automoció del curs 2019-20.

4 BEQUES DOW CHEMICAL

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) del curs 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculin del Màster universitari en Enginyeria Industrial, especialitat Materials i Energia del curs 2019-20.

4 BEQUES HP

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS DEL CURS 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) a l'ETSEIB especialitat Mecànica i/o del Màster universitari en Enginyeria d'Organització del curs 2019-20.

2 BEQUES TECNOTRANS

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS DEL CURS 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del Màster Universitari en Enginyeria Industrial a l'ETSEIB (MUEI) del curs 2019/20, especialitat Electrònica i/o Mecànica.

2 BEQUES ROVALMA

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS DEL CURS 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) a l'ETSEIB del curs 2019-20, especialitat Materials.

DISTINCIÓ CÀRITAS

Distinció Honorífica al Treball Fi de Grau amb contingut social

PREMIS A L'ESTUDIANTAT DE MÀSTER

PREMI CÀTEDRA MECALUX

Requisits: Opten al premi tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL (MUEI), especialitat Estructures i Construccions del curs 2018-19 en data 31 de juliol de 2019 i que hagin obtingut els millors expedients acadèmics.

PREMI CÀTEDRA ARGOS

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi finalitzat estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA NUCLEAR (MUEN) i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic del curs 2018-19.
Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 1800€ (amb retenció).

PREMI ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA (COEIC I AEIC)

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi finalitzat estudis de DOBLE MÀSTER ETSEIB durant el curs 2018-19, en data 31 de juliol de 2019, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.
Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 700€ (amb retenció) i dos anys de col·legiació gratuïta, valorats en 632€.

PREMI HENKEL

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi finalitzat els estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN SUPPLY CHAIN, TRANSPORT I MOBILITAT del curs 2018-19 en data 31 de juliol de 2019, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.

PREMI KUKA ROBOTS

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagin finalitzat els estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN AUTOMÀTICA I ROBÒTICA durant el curs 2018-19, en data 31 de juliol de 2019, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.
Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: El premi consisteix en un viatge a la seu de l'empresa a Alemanya i un curs de programació.

PREMIS i BEQUES ALS MILLORS TREBALLS DE FI DE MÀSTER

SOCIETAT GENERAL D'AIGÜES DE BARCELONA

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi presentat el Treball de Fi de Màster (TFM) amb una temàtica relacionada amb la gestió de l'aigua i el medi ambient durant el curs 2018/19, amb data màxima 31 de juliol de 2019, de qualsevol dels màsters que s'imparteixen a l'ETSEIB.

AJUTS A LA MOBILITAT INTERNACIONAL

AJUTS MÚTUA DELS ENGINYERS