Premis i beques a l'estudiantat destacat

L'Escola, en col·laboració amb diverses empreses i institucions, organitza un seguit de premis i ajuts per a l'alumnat destacat.

BEQUES, DISTINCIONS I AJUTS A L'ESTUDIANTAT DE GRAU

CAIXA D'ENGINYERS

Requisits: Opta a la beca l'estudiant que hagi finalitzat a l'ETSEIB els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2020-2021 i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic i que es matriculi del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL de l'ETSEIB del curs següent.

Com optar: La selecció és automàtica i no implica petició.
Import de la beca:1.500€.

2 BEQUES ACCENTURE

Requisits: Opten a les beques l’estudiantat que hagi finalitzat els estudis a l’ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2020-2021, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculi del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL, especialitat Organització Industrial de l'ETSEIB del curs següent.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

1 BECA Càtedra SEAT

Requisits: Opta a la beca l’estudiantat que hagi finalitzat els estudis a l’ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2020-2021, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculi en el MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA D’AUTOMOCIÓ de l’ETSEIB del curs següent.

Import de la beca: 1000€

2 BEQUES DOW CHEMICAL

Requisits: Opten a les beques l’estudiantat que hagi finalitzat els estudis a l‘ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2020-2021, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculin del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL, especialitat Materials, Química o Energia del curs següent.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 2000€ cadascuna.

4 BEQUES HP

Requisits: Opten a les beques tots els estudiants que hagin finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS DEL CURS 2020-21 en data 31 de juliol, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI) a l'ETSEIB especialitat Mecànica i/o del Màster universitari en Enginyeria d'Organització del curs següent.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

2 BEQUES ROVALMA

Requisits: Opten a les beques l'estudiantat que hagi finalitzat els estudis a l'ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS en data 31 de juliol, durant el curs 2020-2021, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL (MUEI) a l'ETSEIB del curs següent, especialitat Materials.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

DISTINCIÓ CÀRITAS

Distinció Honorífica al millor Treball Fi de Grau amb contingut social.

PREMIS A L'ESTUDIANTAT DE MÀSTER

PREMI ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA (COEIC I AEIC)

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi finalitzat estudis a l'ETSEIB de DOBLE MÀSTER, en data 31 de juliol del curs 2020-2021, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 700€ (amb retenció) i dos anys de col·legiació gratuïta, valorats en 632€.

PREMI KUKA ROBOTS

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi finalitzat a l'ETSEIB els estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN AUTOMÀTICA I ROBÒTICA, en data 31 de juliol del curs 2020-2021, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: El premi consisteix en un viatge a la seu de l'empresa a Alemanya i un curs de programació.

PREMIS i BEQUES ALS MILLORS TREBALLS DE FI DE MÀSTER

SOCIETAT GENERAL D'AIGÜES DE BARCELONA (AGBAR)

Requisits: Opta al premi l'estudiant que hagi presentat a l'ETSEIB el TREBALL DE FI DE MÀSTER (TFM) amb una temàtica relacionada amb l'aigua i medi ambient, amb data màxima 31 de juliol del curs 2020-2021, de qualsevol dels màsters que s'imparteixen a l'ETSEIB.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 2000€ (amb retenció).

DISTINCIÓ CÀRITAS

Distinció Honorífica al millor Treball Fi de Màster amb contingut social.

AJUTS A LA MOBILITAT INTERNACIONAL

AJUTS MÚTUA DELS ENGINYERS

Ajuts a la mobilitat internacional dels estudiants/es de l'ETSEIB.

FUNDACIÓ PRIVADA CAIXA D'ENGINYERS

Ajuts a la mobilitat internacional dels estudiants/es de l'ETSEIB.