Premis i beques a l'estudiantat destacat

L'Escola, en col·laboració amb diverses empreses i institucions, organitza un seguit de premis i ajuts per a l'alumnat destacat.

Beques a l'estudiantat de Grau

CAIXA D'ENGINYERS

Requisits: Opta a la beca l'estudiant/-a que hagi finalitzat a l'ETSEIB els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2022-2023 i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic i que es matriculi del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL de l'ETSEIB del curs següent.

Com optar: La selecció és automàtica i no implica petició.
Import de la beca:1.500€.

2 BEQUES ACCENTURE

Requisits: Opten a les beques l'estudiantat que hagi finalitzat els estudis a l'ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2022-2023, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculi del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL, especialitat Organització Industrial de l'ETSEIB del curs següent.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

1 BECA Càtedra ENDESA

Requisits: Opta a la beca l'estudiant/-a que hagi finalitzat els estudis a l'ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2022-2023, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculi en el MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL, especialitat elèctrica de l'ETSEIB del curs següent.

Import de la beca: 1000€

2 BEQUES HP

Requisits: Opten a les beques l'estudiantat que hagi finalitzat els estudis del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS en data 31 de juliol durant el curs 2022-2023, amb un bon expedient acadèmic, i que es matriculin del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL (MUEI) a l'ETSEIB especialitat Mecànica i/o del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA D'ORGANITZACIÓ de l'ETSEIB del curs següent.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de les beques: 1000€ cadascuna.

1 BECA Staübli

Requisits: Opta a la beca l'estudiant/-a que hagi finalitzat els estudis a l'ETSEIB del GRAU EN ENGINYERIA EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS (GETI) en data 31 de juliol durant el curs 2022-2023, amb un bon expedient acadèmic i que es matriculi del doble màster ETSEIB: MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA INDUSTRIAL i MÀSTER UNIVERSITARI EN AUTOMÀTICA I ROBÒTICA de l'ETSEIB del curs següent.

Import de les beques: 1000€

Bases

Distincions i premis a l’estudiantat de grau

DISTINCIÓ CÀRITAS

Distinció Honorífica al millor Treball Fi de Grau amb contingut social.

Càtedra Vanderlande Industries Espanya. TFG Challenge: 1r i 2n premi

Premis a l'estudiantat de Màster

PREMI ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA (COEIC I AEIC)

Requisits: Opta al premi l'estudiant/-a que hagi finalitzat els estudis de DOBLE MÀSTER ETSEIB, en data 31 de juliol del curs 2022-2023, i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 700€ (amb retenció) i dos anys de col·legiació gratuïta, valorats en 632€.

Premi Càtedra SEAT

Requisits: Opta al premi l'estudiant/-a que hagi finalitzat els estudis a l'ETSEIB del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA D'AUTOMOCIÓ (MUEA) durant el curs 2022-2023, amb un bon expedient acadèmic..

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Import de la beca: 1000€

PREMI HENKEL

Requisits: Opta al premi l'estudiant/-a que hagi finalitzat els estudis del MÀSTER UNIVERSITARI EN ENGINYERIA D'ORGANITZACIÓ en data 31 de juliol i que hagi obtingut el millor expedient acadèmic del màster.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 1.000 € (amb retenció).

Bases

Distincions i premis a l'estudiantat de Màster

DISTINCIÓ CÀRITAS

Distinció Honorífica al millor Treball Fi de Màster amb contingut social.

Càtedra Vanderlande Industries Espanya: TFM Challenge: 1r i 2n premi

Bases

SOCIETAT GENERAL D'AIGÜES DE BARCELONA (AGBAR)

Requisits: Opta al premi l'estudiant/-a que hagi presentat a l'ETSEIB el Treball fi de màster (TFM) amb una temàtica relacionada amb l'aigua i medi ambient, amb data màxima 31 de juliol del curs 2022-2023, de qualsevol dels màsters que s'imparteixen a l'ETSEIB.

Com optar: la selecció és automàtica i no implica petició.
Premi: 2000€ (amb retenció).

Ajuts a la Mobilitat internacional

AJUTS LA MÚTUA DELS ENGINYERS

Ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat de l'ETSEIB.

FUNDACIÓ PRIVADA CAIXA D'ENGINYERS

Ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat de l'ETSEIB.