Convocatòria de beques d'internacionalització empresarial ICEX (48a promoció). Sol·licituds fins al 30 de març

Orienta la teva carrera professional al món de la internacionalització.

ICEX Espanya Exportació i Inversions, obre la 48a convocatòria de beques d'internacionalització empresarial. Aquest programa va començar el 1975 i ha format fins ara més de 6.500 becaris i becàries.

És un programa de formació de talent jove dividit en 3 fases:

• fase 0 és un any de formació a ICEX CECO per mitjà d'un màster oficial en comerç internacional (compta amb ajudes que van de 500 a 2.000 euros per als alumnes de fora de Madrid )
  • fase I consisteix en un any de pràctiques a les oficines econòmiques i comercials de les ambaixades d'Espanya a l'exterior.
  • fase II és un any de pràctiques a empreses o organismes internacionals.
Podran presentar-s'hi els candidats que reuneixin les condicions següents:
  • Joves nascuts a partir de l'1 de gener del 1995.
  • Residència a Espanya amb nacionalitat d'un país de la UE.
  • Titulació universitària superior de grau (per al moment de resolució; acreditació de 240 ECTS mínims).
  • Certificat mínim d'anglès B2.