Cursos CÀTEDRA MECALUX – UPC de formació Especialitzada en l'àmbit de l'Emmagatzematge i la Logística per alumnes de màster i 4t curs de Grau. 30 hores.

Formació Especialitzada en l'àmbit de l'Emmagatzematge i la Logística per alumnes de màster i 4t curs de Grau. 30 hores. Totes les places tenen beques que cobreixen les despeses del curs. Possibilitat de pràctiques en empreses. Inici 18 de març. Presentació de sol·licituds fins al 14 de març de 2019.
  • La CÀTEDRA MECALUX – UPC ofereix tres cursos de formació especialitzada a l'àmbit de l'Emmagatzematge i la Logística, adreçats a alumnes de Màster de la UPC, i de 4t curs de Grau, especialment a aquells que estiguin cursant Enginyeria Industrial, Automàtica i Robòtica, Enginyeria Elèctrica, Enginyeria Mecànica o Enginyeria Informàtica.
  • Els cursos són: Automatització de magatzems, Robòtica de l'emmagatzematge i Estructures per a l'emmagatzematge. Tots ells són de 30 hores de durada, i estan enfocats a donar els coneixements necessaris per desenvolupar posteriorment l'activitat professional a l'àmbit de l'R+D+I aplicada al sector de la logística i gestió de magatzems. Les places tenen beques que cobreixen totes les despeses dels cursos.
  • Per obtenir més informació contactar el Departament de Resistència de Materials (F. Roure) o bé a l'adreça
  • Els cursos començaran la setmana del 18 de març. La data límit per entregar sol·licituds de beca és el dijous 14 de març.