Forma part de BCN eMotorsport. Inscripcions obertes per la pròxima temporada

Si ets un estudiant apassionat per l'enginyeria i l'automoció, no t'ho pensis dues vegades i aplica. Viuràs de primera mà el disseny, fabricació i validació d'un cotxe de competicions elèctric i autònom, a l'avantguarda de la tecnologia i la innovació.
  • Per inscriure-us, envieu al correu de l'equip una carta de motivació, el vostre CV, l'expedient acadèmic i el formulari  al correu que s’indica en el mateix document (formulari).
  • No podeu deixar passar l'oportunitat de formar part del millor equip de Formula Student elèctric de l'estat Espanyol.
  • El 16 i 18 de maig es realitzaran xerrades informatives tant a l'ETSEIB com a Telecos on us explicaran qui són, què fan i com ho fan.
  • També hi haurà dues jornades de portes obertes, el 24 i 25 de maig, per aquells interessats a veure el dia a dia de l'equip. Durant els pròxims dies es publicarà més informació d'aquests esdeveniments.
  • Si teniu qualsevol dubte, podeu escriure a .