Nous acords de col·laboració pels projectes singulars, fets a l'ETSEIB.

Les empreses ANSYS, dSPACE i Modelfusa col·laboren amb els equips e Ride ETSEIB, Driverless UPC i ETSEIB Motorsport.

ANSYS - e Ride ETSEIB

L'empresa ANSYS col·labora amb l'equip e Ride ETSEIB aportant software de simulació d'enginyeria. Ansys és una empresa multinacional dels EUA que es dedica al disseny de programari per a simulacions de variables físiques.

L'e-Ride ETSEIB és l'equip integrat per estudiantat universitari de l'ETSEIB que dissenya, construeix i posa en marxa una moto de competició 100% elèctrica i participa en la competició internacional i universitària MotoStudent

dSPACE - Driverless UPC

dSPACE 8 anys de patrocini amb l'ETSEIB
L'empresa alemanya dSPACE col·labora aquest any amb l'equip Driverless UPC que desenvolupa un cotxe elèctric autònom per competir a la categoria "Driverless" de la Formula Student.

La categoria Formula Student Driverless va néixer el 2017 a la competició de Formula Student Germany i consisteix a dissenyar i construir un vehicle perquè condueixi de manera totalment autònoma i sense conductor. L'equip del cotxe autònom es va crear l'any passat sota el nom Driverless UPC, i té com a objectiu dissenyar i adaptar un monoplaça ja desenvolupat per l'equip anteriorment com a cotxe elèctric perquè sigui autònom, incloent-hi el desenvolupament de programari necessari.

dSPACE col·labora amb l'equip aportant llicències de software que utilitza el departament d'electrònica de l'equip.

Modelfusa - ETSEIB Motorsport

L'empresa Modelfusa ha col·laborat per primera vegada amb l'equip ETSEIB Motorsport que estan desenvolupant el CAT13e.
L'empresa està ubicada a la comarca del Bages, i es dedica al mecanitzat CAD/CAM de models, motlles i prototips, disseny i fabricació d'utillatges i calibres de control, i també disposa d'una àrea de fabricació de motlles i peces en fibra de vidre.

Modelfusa ha col·laborat amb l'equip ETSEIB Motorsport realitzant el mecanitzat mitjançant CAD/CAM d'uns motlles de resina per laminar en carboni.