Novetats UPC Alumni: Demana la teva entrevista Virtual i participa als nous webinars del Servei de Carreres Professionals

Durant aquest període de confinament el Servei de Carreres Professionals d'UPC Alumni ha incorporat una relació de webinars que poden ajudar-vos a impulsar la cerca de feina. Igualment, us recordem que la Borsa de Treball segueix activa i rebent ofertes laborals i que es fan entrevistes d'orientació en línia.

Entrevistes d'orientació en línia

Del 21/4 al 31/7

Cerques la primera feina? Busques un canvi professional? T’has quedat a l’atur? Demana el suport personalitzat de l’equip d’experts en orientació del servei de Carreres Professionals.

Demana una entrevista d’assessorament a través del correu electrònic a carreresprofessionals.alumni@upc.edu (obriu en una finestra nova)concertant una cita per realitzar una videoconferència. T'ajudarem a  definir  els teus objectius professionals, a planificar la recerca de feina, a gestionar el canvi de feina o redactar amb èxit el currículum vitae, entre d'altres temes.