Open PhD Funded Positions

La Universitat Politècnica de Catalunya ofereix places de doctorat de finançament obert en l'àmbit de recerca de l'Anàlisi de Dades i la intel·ligència artificial aplicada al sector energètic gestionades des dels Centres de Recerca IDEAI i CITCEA. El projecte d'investigació té com a objectiu desenvolupar controladors intel·ligents en sistemes de generació d'energia, des d'una sola turbina de gas fins a tota la central elèctrica, augmentant la reactivitat i la resiliència davant dels escenaris futurs de demanda i oferta, donant lloc a un equipament més eficient i sostenible en el camí cap a un món descarbonitzat.

The Universitat Politècnica de Catalunya offers open funded PhD positions in the research field of Data Analysis and Artificial Intelligence applied to the energy sector managed from IDEAI and CITCEA Research Centers. The research project aims at developing smart controllers on power generation systems, from a single gas turbine to the entire power plant, increasing reactiveness and resilience to future demand and supply scenarios, leading to a more efficient and sustainable equipment in the road to a decarbonized world.