Patrocinadors ETSEIB RACING 2019-2021

Segur que coneixeu l'ETSEIB Racing, l'exitós grup d'enginyers apassionats pel motociclisme i pels reptes tecnològics, que participarà en la MotoStudent 2020 Petrol.

Cada un dels èxits aconseguits en les anteriors edicions no haurien estat possibles sense la col·laboració d'institucions i empreses, ja sigui a partir d'ajuts econòmics i de material, o bé de formació i assessorament.

La VI edició de la Motostudent corresponent al període 2019-20 va cancel·lar-se per l'alerta sanitària que va provocar la pandèmia. L'edició se celebrarà durant el mes de juliol de 2021, i aquestes són les empreses que han confiat en aquest projecte i amb el talent dels futurs enginyers que el duen a terme del 2019 fins al 2021.