Publicada la 2a convocatòria d'ajuts Erasmus Estudis entre països europeus per a estudiants de grau i màster (projecte 2020)

S'ha publicat la 2a convocatòria d'ajuts amb l'objectiu de subvencionar estades acadèmiques a qualsevol Institució d'Educació Superior dels països participants en el programa Erasmus
  • Poden optar a aquesta convocatòria els estudiants amb una estada entre l'1 de juny de 2021 i el 30 de setembre de 2022, amb finalització de l'estada més enllà de l'1 de juny de 2022.
  • Per aquesta convocatòria queden exclosos els estudiants amb destí a Dinamarca, Noruega i Suècia que comencin la seva estada a partir de l'1 de setembre de 2021. Aquests podran optar a la beca en una 3a convocatòria de propera publicació.
  • Presentació de sol·licituds: fins al 13 de febrer de 2022. La sol·licitud s’ha de formalitzar a través de la Seu Electrònica de la UPC: https://seuelectronica.upc.edu/ca/Tramits/Sol-licitud-Beca-ERASMUS_estudis
  • Un cop tramitada, la seu retornarà un document justificatiu que l'estudiant haurà de lliurar a través de l’e-secretaria.