Publicada la Resolució provisional de places de la Convocatòria General de Mobilitat Internacional de l'ETSEIB del curs 2022-2023

Els estudiants amb plaça provisional concedida han d'acceptar o rebutjar la plaça atorgada a través de la e-secretaria, com a màxim fins al dia 24 de febrer

S'ha publicat la resolució provisional de concessió de places de la convocatòria general de mobilitat 2022-2023.

Podeu consultar-la al següent enllaç:

IMPORTANT!

• Els estudiants amb plaça concedida heu d'acceptar o rebutjar la plaça atorgada a través de l'e-secretaria, com a màxim fins al dia 24 de febrer de 2022 a les 23:59 h.
  • Els estudiants amb plaça concedida que no tingueu acreditat l'idioma demanat a la plaça atorgada, heu de presentar la documentació acreditativa del nivell de l'idioma (prèvia acceptació de la plaça a través de l'e-secretaria) com a màxim fins al dia 24 de febrer a les 13:30 h. Podeu fer-ho presentant original i fotocòpia del certificat d'idioma a l'Oficina de Relacions Internacionals.