Publicades les resolucions definitives de places dels màsters pel curs 2020/2021

Consulta ja les resolucions publicades

CATALÀ

Atesa la situació actual vinculada a la COVID-19, des de la Direcció de l'escola s'està treballant sobre la metodologia que s'usarà per impartir docència durant el primer quadrimestre. La previsió és que la gran majora de les assignatures combinaran una part de formació presencial amb una part de formació a distància. En funció de com evolucioni la pandèmia es continuarà emprant una o altre metodologia.

CASTELLANO

En base a la situación actual vinculada al COVID-19, desde Dirección de la escuela se está trabajando sobre la metodología que se utilizará para impartir docencia durante el primer cuatrimestre. La previsión es que la gran mayoría de las asignaturas combinaran una parte de formación presencial con una parte de formación a distancia. En función de cómo evolucione la pandemia se continuará utilizando una u otra metodología.

ENGLISH

Based on the current situation linked to COVID-19, the school's management is working on the methodology it will use to teach the first four-month period. It is expected that the vast majority of subjects will combine a part of classroom training with a part of distance learning. Depending on how the pandemic evolves, one or the other methodology will continue to be used.