Renovació Càtedra Mecalux d'Automatismes i Innovació per a la Logística

Mecalux, la UPC i l'ETSEIB han signat la tercera renovació del conveni de la Càtedra Mecalux d'Automatismes i Innovació per a la Logística per l'any 2020.

Aquesta càtedra està orientada a la innovació en sistemes d'automatització logística i va néixer l'any 2017 amb l'objectiu de formar estudiants en les últimes tecnologies en instal·lacions d'emmagatzematge.
Entre les activitats que desenvolupa la Càtedra:

• Organitzar cursos especialitzats sobre logística integral en els àmbits de robòtica i estructures metàl·liques per l'emmagatzematge
  • Promoure la realització de programes sobre emmagatzematge i la logística
  • Organitzar conferències especialitzades
  • Fer difusió de les activitats realitzades en l'entorn industrial i acadèmic
  • Atorgar beques pels cursos

La càtedra també participa en el Febrer a l'ETSEIB i en el Forum ETSEIB d'empreses. La càtedra continuarà patrocinant el Premi Mecalux a l'estudiant/a què tingui el millor expedient acadèmic del Màster universitari en Enginyeria Industrial (MUEI), especialitat Estructures i Construcció.

www.mecalux.es