What the Tech? Much, much Moore. Nou Webinar ETSEIB Alumni el 2 de juny a les 18 h

Descobreix com la convergència de les tecnologies exponencials canviarà la nostra vida els propers 10 anys més que els darrers 100 al Webinar d'ETSEIB Alumni a càrrec de Pau Molinas
  • Títol: What the Tech? Much, much Moore
  • El 2 de juny a les 18 h
  • A càrrec de Pau Molinas
    Pau és un ETSEIBer que després de fer carrera dins d'una gran tecnològica està com a assessor de diferents empreses en l'àmbit tecnològic.
  • Contingut del Webinar: Descobreix com la convergència de les tecnologies exponencials canviarà la nostra vida els pròxims 10 anys més que els darrers 100: Computació Quàntica, Robòtica, IA, Biologia Digital, RV/RA, Impressió 3D, Blockchain...

Durant 45 minuts trepidants, en Pau Molinas ens donarà la seva visió al respecte i tot seguit podrem conversar-ne amb ell.
  • Organitzat per ETSEIB Alumni