16a edició Febrer a l'ETSEIB

Durant la setmana del 30 de gener al 3 de febrer de 2017, s'ha dut a terme la 16a edició de les jornades adreçades a l'estudiantat com a complement de la seva formació, en les quals participen destacades empreses i institucions de diferents àmbits.
16a edició Febrer a l'ETSEIB
Visita a Gas Natural Fenosa

post_febrer2017_00.jpg

En aquesta edició han participat més de 80 estudiants/es de Grau i Màster i 9 empreses i/o institucions han organitzat un seminari a l'Aula Capella de l'ETSEIB.post_febrer2017_01.jpg
Pel que fa a les visites, en aquesta edició els participants han pogut anar al Centre de Cicle de Combinat de Gas Natural Fenosa a El Port de Barcelona, les estructures per l'emmagatzematge de Mecalux a Cornellà de Llobregat, Les instal·lacions de Hewlett Packard a St. Cugat del Vallès, i el Centre Tècnic de SEAT a Martorell.

post_febrer2017_02_mecalux.jpg

post_febrer2017_02_hp.jpg

L'Aula Capella de l'ETSEIB va ser l'escenari dels seminaris impartits per les empreses/institucions: Master Consulting Grupo, ACCENTURE, l'EIC, Gas Natural Fenosa i UPC Alumni.

El Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiantat ja disposa de la relació d'estudiantat que va assistir a les activitats del Febrer a l'ETSEIB 2017. El reconeixement de crèdits s'ha de realitzar, en el cas dels graus, en el Quadrimestre 8 (Q8).