17a edició Febrer a l'ETSEIB

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona va organitzar de 29 de gener al 2 de febrer de 2018, la 17a edició del "Febrer a l'ETSEIB".
17a edició Febrer a l'ETSEIB
Visita al Centre Tècnic de Nissan

En aquesta edició hi van assistir més de 100 estudiants de Grau i Màster (alguns van participar en més d'una activitat) i 7 empreses i/o institucions van organitzar als matins visites a les seves instal·lacions i seminaris a les tardes a l'aula 28.8 de l'ETSEIB.

Programa:

Pel que fa a les visites, en aquesta edició els participants han pogut conèixer la nova seu de l'empresa ACCENTURE a l'edifici Rotonda de Barcelona; hem visitat un any més la fàbrica SEAT a Martorell; hem visitat l'empresa SCHNEIDER ELECTRIC a Molins de Rei i l'empresa NISSAN situada a la Zona Franca ens ha convidat a visitar el Centre Tècnic.

Dues visites es van haver d'anul·lar per falta d'inscripcions: Visita a Henkel (dimarts dia 30/01) i Mecalux (divendres dia 2/02).

L'Aula JG (28.8) de l'ETSEIB va ser l'escenari dels seminaris impartits pel Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya; l'empresa Tecnetrons Bonfiglioli i Proctect & Gamble que els ponents van venir de Bèlgica.

Es van ofertar un total de 260 places; es van inscriure 188 estudiants (els estudiants es podien inscriure en més d'una activitat) i finalment es van produir un total de 111 assistències.