30a edició del FORUM ETSEIB d'empreses

Durant els dies 25 i 26 de novembre de 2020, es va dur a terme una nova edició del FORUM ETSEIB, l'esdeveniment empresarial organitzat per estudiants i per als estudiants que facilita la connexió estudiant-empresa a l'estudiantat de l'ETSEIB i de la UPC.

Fòrum Virtual

La 30a edició del FORUM ETSEIB s'hauria d'haver celebrat al mes de març (dies 10 , 11 i 12), però seguint el protocol d'actuació de la UPC, davant l'activació de l'alerta sanitària COVID-19, en la que quedaven suspeses algunes de les activitats extraacadèmiques temporalment, no es va poder celebrar en format presencial.

Finalment al mes de novembre es va fer el 1r FORUM ETSEIB Virtual, que amb el nou format va batre rècords d'assistència, amb prop de 1300 inscripcions i més de 300 estudiants en diverses activitats (conferències, workshops, entrevistes personals i cafès col·loqui).

25n.jpg
26n.jpg

Inauguració

L'acte d'inauguració del FORUM ETSEIB 2020 es va realitzar per streaming en directe pel canal de YouTube del FORUM:

A part de les intervencions habituals de la directora de l'Escola, Neus Consul, i dels membres de l'equip organitzador, es va fer el lliurament de premis per a l'estudiantat destacat de la ETSEIB del curs 2019/20 a càrrec del sotsdirector de relacions amb les empreses de l'Escola, Antonio Mateo. En aquesta ocasió 12 empreses/institucions, van atorgar un total de 18 premis i ajuts per a l'alumnat destacat de grau i màster de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Agraïments

L'Escola vol agrair a tots els estudiants, empreses i institucions la participació en aquest 30è FORUM.

Empreses i institucions que han col·laborat:

Accenture, Applus, Ayesa, BCG, BIPSpain, Bluecap, Capgemini, CIM UPC, COMSA, Damm, Deloitte, DHL, Elecnor, Everis, EY, Ferrovial, Grifols, H10 Hotels, Henkel, Hyperion, IESE, KPMG, Nexe, PWC, Schneider Electric, SDG, Talentoteca, Talentpoint, TMB, UPC ALUMNI.

Associacions, departaments i projectes de l'Escola que també han col·laborat:

Arm2u, BCN eMotorsport, CITCEA, e-Ride.

Finalment felicitar a l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2020, perquè en un any marcat per l'emergència sanitària per la COVID-19, han superat totes les dificultats, i han pogut organitzar el 1r FORUM ETSEIB Virtual de la història de l'Escola, amb rècord de participació d'estudiantat. Tot un èxit!