31a edició del FORUM ETSEIB d'empreses

El Fòrum Virtual realitzat el novembre de 2020 va batre rècords d'assistència, amb prop de 1300 inscripcions i més de 300 estudiants en diverses activitats. Després d'aquest èxit, la 31a edició del FORUM ETSEIB es va celebrar en format semipresencial i durant tres dies (4,5 i 6 de maig de 2021), retornant així a l'essència de la fira professional de referència en l'entorn acadèmic d'estudiants d'enginyeria.

forum2021tit.png

Format semi presencial

A causa de les restriccions imposades a causa de la crisi sanitària, la 31a edició del FORUM ETSEIB es va realitzar amb un format semipresencial:

Conferències, workshops i cafès col·loqui en format virtual; entrevistes personals en ambdós formats. Aquesta última activitat va ser una novetat respecte d'altres edicions, i va estar molt ben rebuda tant per l'estudiantat com per les empreses.

4maig.png
5maig.png
6maig.png

Inauguració

L’acte d’inauguració del FORUM ETSEIB 2021 es va realitzar per streaming en directe per el canal de YouTube del FORUM

La directora de l'Escola, Neus Cónsul va donar la benvinguda a tothom, també va fer un parlament el sotsdirector de relacions amb les empreses de l'ETSEIB, Antonio Mateo. Per part de l'equip organitzador del FORUM 2021 van parlar la Maria Garabatos, el Marc Teixidó i el Klaus Velten, que ens van parlar sobre l'aportació positiva que suposava l'adaptació al nou format semi presencial, quines activitats hi havia a la nova edició i la bona resposta de l'estudinatat, fent valdre l'oportunitat de participar en una fira professional que any rere any es consolida com a referent.

El darrer parlament abans que la directora donés per inaugurada la 31a edició del FORUM ETSEIB, va ser a càrrec del president de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya, Jordi Renom.

Agraïments

L'Escola vol agrair a tots els estudiants i a les més de 50 empreses i institucions la participació en aquest 31è FORUM.

forum_colaboradors2021.png

Empreses i institucions que han col·laborat:

Accenture, Actemium Asas, Applus + Idiada, Ayesa, BCN Tech City, Bip, Bluecap, Bureau Veritas, Caixabank, Caixa d’Enginyers, Capgemini, Celsa Group, CIM-UPC, CTTC, COMSA, Costa Brava, Cranfield University, Damm, Danone, Dara Pharmaceutical Packaging, Deloitte, DHL, Elecnor, Euro-Funding, Everis, EY, Henkel Ibérica, HP, Hyperion, Ibermática, IESE, Kaizen, Kostal Eléctrica, La Mútua dels Enginyers, Minsait by Indra, Mi-GSO, NGNY, PwC, RDT Ingenieros, Rubatec, Schneider Electric España, S.A., SDG Group, Sener, Talentpoint, Teknics, TMB, UPC Alumni, Upbizor.

Associacions, departaments i projectes de l'Escola que també han col·laborat:

Arm2u, BCNeMOTORSPORT, CITCEA, Eride, AEIC Associació d'Enginyers de Catalunya

Finalment felicitar a l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2021, sense l'empenta, el treball i entusiasme dels quals aquesta nova edició no s'hauria pogut celebrar.

Aquest any l'agraïment, a les empreses participants i als estudiants organitzadors, és especial perquè ha estat el treball i la capacitat d'adaptació de tota la comunitat, les empreses i institucions participants en aquests canvis de model docent i organitzatiu el què ha fet possible continuar i fer-ho possible amb èxit.