32a edició del FORUM ETSEIB d'empreses

Després de celebrar amb èxit dos anys de FORUM ETSEIB en formats alternatius a la presencialitat (virtual i semipresencial) la 32a edició del FORUM ETSEIB es va celebrar els dies 3, 4 i 5 de maig de 2022, en modalitat 100% presencial.

forum2022tit.png

La tornada al format clàssic, va ser molt ben valorada per empreses, estudiants i organitzadors, ja que el fet compartir l'espai permetia una interacció molt més fluida entre estudiant i empresa.

forum001_2022.png

Consulting Day

Després d'un any 2020 sense Consulting Day, l'edició de l'any 2021 va resultar ser tot un èxit pel que fa a participació d'empreses i alumnes inscrits.
Així doncs, el 23 de novembre de 2021 es va realitzar el Consulting Day, i per primer cop des del començament de la pandèmia, es va poder tornar a tenir un gruix d'activitats en format presencial (Workshops).

cd_forum2022_02.png
cd_forum2022_01.png
cd_forum2022_00.png
cd_forum2022_03.png

A l'esdeveniment van participar-hi 16 empreses: 10 fent una conferència en línia i 6 fent taller o Workshop presencial. En conjunt, tenint en compte les dues activitats, es va assolir un molt bon nombre d'alumnes inscrits, superant les 200 inscripcions.

Benvinguts i benvingudes al FORUM ETSEIB 2022

Així doncs, arribat el mes de maig i amb l'objectiu d'apropar i facilitar als alumnes l'entrada al món laboral, es va celebrar la 32a edició del FORUM ETSEIB. Més de 70 empreses van participar muntant el seu estand i/o realitzant alguna de les activitats disponibles (workshop, casual talks, entrevistes personals, conferències...)

forum002_2022.png

forum004_2022.png
forum015_2022.png
forum006_2022.png
forum012_2022.png
forum013_2022.png
forum005_2022.png
forum014_2022.png
forum003_2022.png

Inauguració

L'acte d'inauguració del FORUM es va realitzar al hall l'Escola, on diverses personalitats de la UPC, el director general del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Pere Homs, la consellera del departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Gemma Geis, i la direcció de l'equip organitzador van donar per inaugurada la 32a edició del FORUM ETSEIB.

forum008_2022.png
forum011_2022.png
forum007_2022.png
forum009_2022.png

forum010_2022.png

Agraïments

L'Escola vol agrair a tots els estudiants i a les més de 70 empreses i institucions la participació en aquest 32è FORUM.

empreses_forum_22.png

Els patrocinadors del Forum 2022 han estat: Coca Cola, Damm i Dibarcafé.

3patrocini_forum22_00.png

Empreses i institucions que han col·laborat:

Applus+ IDIADA, Bertrandt AG, CIM UPC, HP, Premium, Simon SA, Sincrotró Alba, Veeva Systems, Engie España, S.A., GE Renovables España, Schneider Electric, VINCI Energies España S.A.U., ABB, ALTEN, Aritex, Ayesa, Between Technology, Celsa Group, COMSA, Elecnor Servicios y Proyectos S.A.U, Endress + Hauser, Girbau SA, IDOM, Leitat, NGNY Devices, S.L., RDT Ingenieros, SENER, Venture Electronics Spain, Volpak SAU, Copcisa Industrial, Grupo Avintia, Sorigué, Auctree, CBRE, Savills España, Accenture, Boston Consulting Group, Bip, Bluecap, Capgemini, Deloitte, EY, Kaizen Institute, KPMG, Management solutions, Minsait, NTT Data, PwC, SDG Group, Simon-Kucher & Partners, UpBizor, Grifols, Henkel Ibérica, IQVIA, AGBAR, Hyperion Material &Technologies, Rubatec de Grupo Civis, Infraestructuras, Talent Point S.L., Travel Work, Damm, Sociedad Nuclear Española (SNE), Allianz, i Comercia Global Payments.

Associacions, departaments i projectes de l'Escola que també han col·laborat:

ARM2u, BCN eMotorsport, Board of European Students of Technology | BEST-UPC, CITCEA, eRacing ETSEIB, AEIC, Caixa d'Enginyers, La Mútua dels Enginyers, IOC - ETSEIB – UPC, UPC Alumni.

Finalment, felicitar a l'equip organitzador del FORUM ETSEIB 2022, que amb la seva feina i entusiasme, ha aconseguit tornar a consolidar la presencialitat en un esdeveniment de referència en l'entorn acadèmic d'estudiants d'enginyeria.