CASE STUDY “Conducció autònoma”

Per participar en aquesta activitat, dins del Fòrum ETSEIB 2018, forma un equip de 3 o 4 integrants i presenta un resum del projecte abans del 19 de febrer a escola.etseib@upc.edu.

cap_cautonoma.png

El Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i la Mútua dels Enginyers, amb la col·laboració de l’ETSEIB, convoquen com activitat dins del Fòrum ETSEIB 2018, un case study per alumnes matriculats a 4rt de Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials i/o estudiants de Màster, sobre:

“Conducció autònoma”

• Premi: Un Ipad de 128 GB per a cada integrant de l'equip guanyador.
  • Participació: Presentar, abans del 19 de febrer, un resum del projecte indicant els membres de l'equip a .
  • Selecció de projectes: 22 de febrer.

Projectes seleccionats:

DMAD: Data Management on Autonomous Driving
    Autors: D. López, J.M. Mabres, R. Pasola, A. Prat

Detecció de situacions perilloses via machinelearning
    Autors: Sofia Cámara Roldán, Ferran Gebellí Guinjoan, Marc Juanpera Gallel, Jordi Marco i Jordan

• Presentacions: 6 de març de 10 a 11.30 h, a la Sala 28.8 de l'ETSEIB
  • Entrega del premi: Dijous 8 de març, a les 13:30 h, a l'estand del Col·legi / Associació/ Mútua / Caixa.
  • Consulta les bases per més informació.

cas_study2018ca.png