Crowdfunding ETSEIB Racing

L'equip de l'Escola "ETSEIB Racing" que participarà en la V edició de la competició internacional MotoStudent en categoria Petrol, ha començat la seva campanya de crowdfunding per poder acabar el disseny i construcció de la moto que competirà a la MotoStudent, la "ER18".

Amb tu l'ER18 pot tornar a guanyar MotoStudent!

L'aerodinàmica, el motor, les proves i la logística de competició són els grans reptes que els membres d'aquest projecte, FET A l'ETSEIB, han d'afrontar d'aquí l'octubre de 2018 quan se celebrarà la competició entre universitats a escala internacional amb 45 equips participants d'arreu del món. És per això que ara és el moment ideal per col·laborar amb aquest projecte d'Enginyeria CDIO "Learning by Doing" que gràcies a la col·laboració d'empreses, institucions i persones, any rere any ha assolit els objectius establerts i millorat tècnicament el prototip de motocicleta, fins a arribar a guanyar la IV edició de la MotoStudent l'any 2016 amb la "ER16".

Ajuda'ns a revalidar el títol, fem rodar entre tots l'ER18, participa en la campanya de crowdfunding de l'ETSEIB Racing.

crowdfunding011.png

Alone faster, together further!