L'ETSEIB visita el NISSAN TECHNICAL CENTRE Barcelona

El 15 de juny de 2022, diferents representants de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), van visitar el NISSAN TECHNICAL CENTRE Barcelona.
  • Aquesta trobada institucional amb directors i mànagers de NTCE Barcelona, es va organitzar amb l'objectiu de presentar col·laboracions possibles entre el Centre Tècnic i l'Escola.
  • La visita al NTCE Barcelona es va fer al matí i els representants de l'Escola van ser el director Enric Fossas, els sotsdirectors Jan Rossell, Jordi Bou, i Arnau Dòria, i els professors Vicente de Medina (ICE) i Xavier Tort-Martorell (Estadística i Investigació Operativa).
  • La trobada va començar amb un "tour" explicatiu per alguns dels laboratoris del centre (Vehicles Laboratory i Engines Laboratory), i va finalitzar a la Sala Gaudí amb una reunió entre els representants de les dues institucions.
  • El Centre Tècnic Europeu de Nissan a Espanya està localitzat a la Zona Franca de Barcelona al costat de la planta de producció de la companyia Nissan Motor Iberica, S.A. (NMISA). Aquest centre desenvolupa principalment la seva activitat a tres àrees. La primera és el desenvolupament total de vehicles industrials lleugers, inclòs el seu disseny i anàlisi digital per optimitzar la qualitat, el cost i el temps de desenvolupament del projecte. La segona se centra en l'estudi d'adaptació i instal·lació dels motors dièsel de l'Aliança a tots els models Nissan fabricats a tot el món. I la tercera, la realització dels assaigs de desenvolupament de tots els models fabricats a les plantes d'Europa i altres països, per a la venda a tot el món i l'adaptació per al mercat europeu de tots els vehicles fabricats en altres plantes.
visitaNTCBCN_726.png