Motorsport Student Conference 2023 - FERRARI: INNOVATION & TEAM-WORK

El 23 de març a partir de les 16 hores a la Sala d'Actes de l'ETSEIB, es realitzarà una jornada sobre la "Ferrari F1 Engineering Academy"

Per tercer any consecutiu, els Enginyers Industrials de Catalunya (EIC), a través del Grup de Treball de Motorsport, juntament amb la UPC, i amb la col·laboració de la Càtedra EIC-UPC, han arribat a un acord amb la Ferrari F1 Engineering Academy per organitzar aquesta jornada en la qual Ferrari presentarà la seva organització i els seus plans als estudiants d'enginyeria i a enginyers/es joves de la UPC interessats en la Ferrari Academy.

Per fer la teva sol·licitud a la Ferrari F1 Engineering Academy, envia el  CV i la carta de motivació abans de l'11 d'abril.

L'esdeveniment tindrà lloc el dijous 23 de març a partir de les 16 hores en format presencial a  la Sala d'Actes de l'ETSEIB.

INSCRIPCIÓ a la Jornada

FERRARIF1ENGINEERINGACADEMY_im00474.png

Per part de la Ferrari F1 Engineering Academy participaran els següents ponents que respondran a les preguntes dels assistents al final de la presentació de Ferrari.

Dennis de Munck
Head of Employer Branding and University partnerships at Ferrari

Lucas Mestre Alagarda
Design Engineer at Ferrari F1 Team

PROGRAMA DE LA JORNADA

Modera la jornada Román Aranyó, membre del Grup de Treball de Motorsport.

16:00 h Benvinguda a càrrec d'Enric Fossas, director de l'ETSEIB.
Paraules de Llum Llosa, vicepresidenta 2a de l'Associació d'Enginyers Industrials de Catalunya.
16:10 h Introducció a càrrec de Francesc Garriga, president del Grup de Treball de Motorsport dels Enginyers Industrials de Catalunya (EIC)
16:15 h Ferrari presentation a càrrec de Dennis de Munck, Head of Employer Branding and University partnerships at Ferrari
16:30 h Ferrari Academy talent programs a càrrec de Dennis de Munck
18:45 h F1 testimonial a càrrec de Lucas Mestre Alagarda, Design Engineer at Ferrari F1 Team
17:00 h
Q&A amb Dennis de Munk i Lucas Mestre Alargada
17.30 h    Virtual F1 Race by Kahoot a càrrec de Joan Torres, enginyer i membre del Grup de Treball de Motorsport dels EIC i Pilot de Ral·lis
17:45 h Lliurament de trofeus
18.00 h Cloenda a càrrec de Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

T'esperem a la Motorsport Student Conference 2023 el dijous 23 de març de 2023!

logo_peu_ferrari3.png