Presentació del CAT14x i celebració del XV aniversari del projecte

El dijous 26 de maig de 2022, es va celebrar a la Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya, el tradicional "Roll Out" anual del projecte de la Formula Student a l'ETSEIB. En aquesta ocasió l'equip BCN eMotorsport va presentar el nou monoplaça, el CAT14x, el vehicle més avançat de la història de l'equip.

A part de presentar el nou prototip, es va celebrar un acte commemoratiu pel quinzè aniversari del projecte de la Formula Student a l'Escola, que va continuar a la plaça de l'Enginy.

En aquesta ocasió l'Equip BCN eMotorsport, format per 49 estudiants de l'ETSEIB i l'ETSETB, van dissenyar i construir un cotxe elèctric capaç de funcionar de forma autònoma i pilotada.

L'acte que va ser conduït pels Team Leaders de l'equip BCN eMotorsport, Alexis Navarro, Marta Miranda i Román Arañó, va començar amb la benvinguda a càrrec del Dr. Enric Fossas, director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona, i de Francesc Rey, Subdirector de Relacions amb les empreses de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona.

Tot seguit es van explicar les novetats del CAT14x. En aquesta ocasió única, per celebrar-se el XV aniversari del projecte, patrocinadors, antics alumnes, familiars i amics van poder veure el treball de tots aquests mesos.

• Podeu veure la presentació i característiques del CAT14x, vehicle creat per competir a la Formula Student la temporada 2021-2022 en el següent vídeo.

Abans de presentar en societat el CAT14x, la vicerectora de Docència i Estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya, Fatiha Nejjari va fer la Cloenda de l'acte.

En mostrar el nou monoplaça l'esdeveniment va continuar a la plaça de l'enginy de l'ETSEIB amb l'acte de commemoració del quinzè aniversari del projecte, on ses podien veure exposats alguns dels anteriors vehicles de l'equip, juntament amb la nova creació. Els assistents van poder celebrar-ho amb una copa de cava.

15aniv_etseibmotorsport_01.png
15aniv_etseibmotorsport_02.png

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona vol felicitar i agrair a tots els que han fet possible que aquest projecte singular, fet a l'ETSEIB, arribi als quinze anys amb la presentació del darrer monoplaça el CAT14x. Tant a les empreses i institucions que han col·laborat en el projecte, com a l'estudiantat capaç de liderar i desenvolupar any rere any un prototip amb el qual competir cada estiu en els millors circuits de la Formula Student.
Gràcies per 15 anys d'ORGULL i molta sort aquest estiu!

26maig_cat14x15aniv_00.png