TESTS DE DETECCIÓ RÀPIDA DE LA COVID-19 CAMPUS SUD UPC

El 19 d'abril s'inicia al Campus Sud de la UPC una campanya de tests voluntaris de detecció ràpida de la COVID-19 a la comunitat universitària adreçades a l'estudiantat, el PDI i el PAS, que siguin asimptomàtics i no hagi estat vacunats (encara que només hagin rebut la primera dosi). Les proves són de caràcter voluntari i sense cost, i es duen a terme amb la finalitat de fer el seguiment de la incidència del virus.

Campus Sud: del 19 a 23 d’abril, de 9 a 14 hores, al vestíbul de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB).

• Les proves seran mitjançant mostres de saliva (imprescindible amb un mínim de 2 hores de dejuni) i es faran, sense cita prèvia, amb la col·laboració de personal sanitari, que recollirà les mostres diàriament i les analitzarà per informar dels resultats al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Vegeu les instruccions i el vídeo per a la recollida de la mostra de saliva.

• A partir del dimecres 14 d'abril podreu recollir els Kits d’automostra a la Consergeria de l’ETSEIB.
  • Els tests que es realitzen als campus de la UPC segueixen la programació del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya a les universitats catalanes. Els resultats estaran disponibles a l’espai digital personalitzat de La Meva Salut.

Més informació sobre les actuacions excepcionals a la UPC davant l'emergència sanitària per coronavirus (COVID-19)