JDE

2a Jornada de Docència a l’ETSEIB
El dimecres 8 de febrer de 2017 es va celebrar a l'Aula Capella la 2a Jornada de Docència a l'ETSEIB, que en aquesta edició estava orientada als estudis de Màster, i oberta a la participació de professorat, personal d'administració i serveis, i estudiantat.
1a Jornada de Docència a l’ETSEIB
El dilluns 13 de juliol de 2015 es va celebrar a l'Aula Capella la 1a Jornada de Docència a l'ETSEIB, En aquesta jornada es pretén donar a conèixer activitats docents fetes a l'ETSEIB, tant en els Graus, com en els Màsters, per part del professorat de l'Escola.
3a Jornada de Docència a l’ETSEIB
El dijous 9 de febrer de 2023 es va celebrar a l'Aula Capella la 3a Jornada de Docència a l'ETSEIB, que en aquesta edició es dedicava a l'anàlisi dels factors que influeixen en l'absentisme.